nu jäklar!! piller i mängder.

sov återigen ingenting inatt, vilket resulterade till att jag började må dåligt (som i spy-illa)
men thank god så är jag bara spy-dålig pga att jag fått för lite sömn! 

så jag sprang till doktorn idag, gud, i sverige springer man aldrig till doktorn, ifs för att man inte få någon hjälp på samma sätt som här, det visade sig att min halsfluss fortfarande satt kvar, men spridit sig till en öroninflammation också, utöver min bihåleinflammation då, så nu har jag fått ny antibiotika, nya piller, sömnpiller, fan och hans moster.

faktiskt så tryckte jag i mig allt det där runt 11-12 tiden och somnade, JAG SOV! i 3 timmar
och huvudvärken är så mycket bättre, jag tror man klara sig utan antibiotika och skit, så länge man får sova.
men när jag vaknade så slog de också mig - att jag har inte ätit ett jävla skit idag, så lite middag nu vore gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback