Life's good.

som sagt! 
Cajsa är här, livet rullat på, har visat henne state, vi har storshoppat, vi har gått på bio.

vi har legat vid poolen, hon ha lagat lax till mig, ingen jetlag(ning?) eftersom tösen jobbar natt hemma i sverige, vilket är jävligt nice, så man slipper gå hem och lägga sig vid 7-8 tiden ;)

vad måste man göra när man är i USA? man måste äta på yoghurtland, shoppa på forever 21, abercrombie and fitch, Victoria secret, man måste äta på dominos, och vad måste man göra om man bor i en studentstad? - jo spelar beerpong med amerikanare, vilket vi ska göra ikväll, det är en mexicansk högtid här idag, vilket ger amerikanare och svenskar tillfälle att dricka.

lekte lite 60-tal när vi ändå var på G.

köpte den dyraste och sötaste klänning jag sett i hela mitt liv på A&F ... 75 dollar, men GUD jag dör så fin.
kan lägga upp en bild på den senare, marinblå dessutom, min favoritfärg, kär kär.
frågan är: när ska jag nånsin använda den?! hehehe, nu får jag FAN börjar!
som ni ser vädret, är helt perfekt nu, svettas ihjäl gör vi, cajsa ha blivit lite brun.
poolen är det bästa i livet just nu, och imorgon kör vi stranden, nu jävla ska det stekas innan vi dra hem!

- först lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback