8 Maj.

fick frukost på sängen idag av Cajsa, så himla fint.
hallon, jordgubbar, bananer med flingor och mjölk och ett glas juice "du behöver C-vitamin"


legat vaken mesta delen av natten, as always.
en gång vaknade jag till av att jag drömde, att mamma hade satt igång torktumlaren utanför mitt rum, var något som lät precis likadant. 

jag ska pallra mig till min enda lektion idag, har inte gjort läxan, men jag orkar inte bryr mig just nu.
har bestämt mig för att inte läsa en AA här just nu, utan efter julen planera jag att åka till Australien istället.
många planer i skallen, ska plugga två timmar med calle efter lektionen och registera mig för kurser till höst.

vill blir frisk nu, NU ... jätte gärna NU NU NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback