St. Patricks day.

"You only live once, but if you do it right, once is enough."


åh vad jag inte rört mig många steg denna dag.
helt slut i huvudet, något virus som vägra försvinna och det gör mig tokig.
feber, huvudvärk, ont i magen som en tok och allmänt hängig - FÖRSVINN!
- klockan är fan bara 22, och jag hade kunnat däcka när som, inte hänt sen jag var 10 år gammal eller nåt.
- men behöver verkligen sova ut inatt känner jag, har inte lagt mig innan klockan halv 3 på MÅNGA veckor, men ikväll jävlar, så man kan blir frisk tillslut, imorgon behöver jag plugga som en tok också.
sen är det St.Patricks day! - den gröna dagen! - såklart kommer Chicago upp direkt man söker på St Patrick.
som fyller hela floden grön, vackert! - Vackra vackra Chicago, vad jag saknar dig, du hade allt.


det regna i Santa Barbara ikväll - och jag sitter och fundera på boende till nästa höst.
har väl bestämt mig för att bo med amerikanare nästa termin - nu har jag bott med svenskar, och det var skoj. - men jag åkte inte hit för att lära mig ytterligare ett par ord på göteborska eller skånska etc.

fick skypa med min fina fluff innan, kan göra ens dag det där, min fina fantastiska vän!
och pratat med Cajsa, som kommer om sådär 40 dagar, woop woop! 
vi ska såklart spendera 3-4 dagar i Los Angeles, och så blir det kanske en helg i San Francisco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback