passande.

40 minuter KVAR och jag är NÄSTAN färdig.
är uppe i 2500 ord nu, och jag behöver 2800!! en headline sen är det klaaaart. 
kommit på att jag jobbar bäst under press, runt 6 ikväll kände jag att "nej, 6 timmar kvar, omöjligt att börjar nu, klockan är ju bara barnet" - och här sitter jag! like always, SISTA sek, men allt kommer ju ALLTID in i tid!

började må rätt så dåligt på lektionen innan idag, kände mig febrig och hängig.
kvällen har inte varit mycket roligare, har feber nu tror jag, ska trycka i mig lite tabletter och sen somna.
men det var bara och vänta på det, matilda ha varit sjuk och både Helene och tess springer runt med feber nu.

okej, 40 minuter kvar var det ja, ett par ord till och en headline, NU KÖR VI!
en riktig Journalist har 2 timmar på sig efter ett event, stackarna!!!!

UPPDATERING:
I MADE IT! 23:55 skickade jag in det, alltså 4 minuter till godo .. 23:59 alltid.
och det hade över 2800 ord, och en headline tillslut, om det är KANON vet jag inte. men det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback