det räcker inte till.

det känns inte som att sommaren riktigt har tagit fart ännu, ber till gud att värmen kommer snart.
jag har lite planer inplanerat, att hälsa på skåneland efter midsommar, blir många olika resor dit.
kosken och jag planera att åka någonstans, hon kände för Helsingborg, ja varför inte .. jag älskar helsingborg, sjukt otroligt fin stad.  - vill till så många fler ställen, hälsa på bror i Oslo, gänget i Göteborg, kompisarna i Stockholm.
men sommaren räcker inte till för allt detta, samtidigt som jag inte vill den ska räcka till, så jag kan få åka till Seattle snart!

få dra mig till jobbet istället, jobba bara en natt denna omgången!! - gör hur mycket som helst att missa en natt! - sen efter det är jag själv på jobbet, helt själv är jag ju såklart inte, men ingen upplärning mer .. ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback