6 Juli.

är äntligen lite ledig, egentligen till på tisdag, men hoppar in och jobbar söndag-natt!
gårdagen sov jag ihjäl mig och ut och åt på terassen istaden! tror inte klockan kunde gått saktare inatt!
- det är som sagt Tosia i helgen, då Ronneby lever - en gång om året.
blir fest ikväll - inget drickande då jag ska upp till växjö otäckt tidigt imorgon och träffa Evelina och Annie.
kommer bli guld värt! - mina fina Chicagotjejer, saknas bara Jennifer också.

håller på att läsa Patrik Sjöbergs bok - ska finnas idioter i varje hörn tror jag!
och SBCC har äntligen fixat med mina kurser, efter 39402 mail till olika personer på skolan, så blev de klart!
 
 
mycket fräschare än såhär blir man inte - fetaste duschen någonsin, hårinpackning, noppade ögonbryn, inget smink, Nivea bodylotion - KUNG
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback