fin kväll!

Jag skulle sluta med lektion klockan 19.00 - men fick slutar kl 18.  - så "gänget" fick snabba på sig med att fixa allt.
jag hade tjatat om en Pinata mest för skoj skull till Carl, så hade han fixat en! haha 

fick thaimat som matilda lagat - ÅH thaimat <3, och så fick jag väska till datorn och en sjukt massa godis, och cola!!

läskig jävla grej! 

efter all beerpong, så drog vi upp till oss och avslutade hemma hos en annan Carl - det är TRE jävlar Carl/Karl här nu, och jag börjar blir super förvirrad, han hade iaf bakat cheesecake till mig, och det var gudomligt kl 2 på natten! 
köpte min första alkohol här ute också, fick inte ens visa ID - jaja good goood, swedish blondeeee!

nu ska vi ner till stranden och spelar vollyboll med gänget.
sen ska jag sitta och plugga lite senare i eftermiddag - ska väl göra all läxa färdig, så har jag inget förens på tisdag! 

tycker att min mamma kan skicka lite oboy, skinkost, och ahlgreens bilar! - ÅH !!! mamma snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback