och så blev det som de blev ..

Jag tänkte dra ett inlägg här om hur det är att flytta överallt och trivas överallt.
men jag hoppar det, för mitt humör är inte sådär jätte jätte awesome idag!
om sisådär 48 timmar blir jag 21 år gammal, ... 21 år.

jag har haft rätt bra principer i hela mitt liv. - saker som jag står för och som jag håller fast vid det också.
här känns de lite som jag gått bakåt i tiden, känner mig helt plötsligt som 14 år gammal.
men nu får det blir ändring på det, det är inte bra och leva i en lögn.
jag ska ta tillbaka mina principer, stand up for what I believe in.

men allt kan ju faktiskt inte vara bra i 21 år, man får ha sina nedgångar, bara man kommer upp igen!
det är okej att inte vara lycklig hela tiden, även om jag är lycklig här, så finns det alltid problem.

känner att detta blev ett inlägg om ingenting egentligen.
jag ska istället hoppa in i duschen, så jag inte är så skitig längre (inte bokstavligt)
sen ska jag gå och ha den kursen jag är här för, Reporting/Writing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback