Hurrrraaayy

så - first day in school, med riktiga klasser.
Non-Linear editing (klippa film) och sen Multimedia (mycket photoshop, after effects, flash osv)

första lektionen kan nog blir helt okej, jag är SÅHÄR trött på att klippa film.
men läraren var sjukt bra, och man trivdes direkt.

Multimedia kan blir en lätt lektion då jag kan alla program hon ska använda utan och innan.
däremot kan jag nog bättre engelska än henne, och hon pratade konstant i 2 timmar!!
- vi ha redan fått tre läxor, jag har lämnat in två av dom redan, så one to go.

varit SKIT VÄDER HÄR IDAG! pissregnat hela dagen, och jag ha hål i mina skor, så gått i kalla och våta fötter hela dagen, mysigt! såklart klarna de upp nu, såhär på kvällen! - hoppas på vaaarmt imorgon.

är ännu fattigare nu också, då jag var så glad över att jag bara behövde köpa två böcker.
fick baksmällan idag - vi måste köpa hårddiskar för runt 100 dollar! KILL ME.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken lärare har du i Non-Linear Editing? :)

2012-01-24 @ 04:32:38
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback