puss mamma.

nu har jag gjort mamma hypernervös för lite blåmärken.
ska man tror internet "googla blåmärken utan orsak" - så har jag leukumi, njurproblem, alla andra cancersjukdomar, och jag ska nog gärna dö helst imorgon också.


det är väl ganska självklart att det bara är någon form av Vitamin-brist.
eftersom jag aldrig ändå äter frukt/grönsaker, så är det väl de jag behöver lite av kanske.
- eftersom mammas skype inte fungera, så får jag skriva det här.
att jag lever och håller jag på och dö fina mamma, så ska jag gå till en doktor, men inte fan gå jag dit nu och betala 10438292 kronor för lite blåmärken!

mamma: "det är ju för fan inte lite frukt du behöver, gå till en doktor nu, du gör mig sjuk unge!!!!"

så mamma, LUGNA DIG LITE GRANNNNNAR! 
från och med nu är jag frisk som en nötkärna! jag är inte ens LITE snuvig, för då har jag väl bihålsinflamation om jag nyser till? och hostar jag så har jag väl kol ;)

- nej nu fan hungrar jag ihjäl, trycka i mig lite mat, äta jordgubbar, ta en tupplur och ha nästa lektion!

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha! din inlägg förgyller verkligen ens vardag ibland! man skulle kunna tro att de är om min mamma du skriver om då och då...eller att de är jag som skriver de..ja du fattar ;)

2012-01-30 @ 21:57:47
URL: http://kjerrulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback