English-test!

Idag har dagen bestått av att "signa" in sig på skolan, fått ID-kort.
och IBS hade sagt att ingen behöver göra Engelska/Matte-testet, för vi är redan inskrivna på alla kurser.
men så kom det - journalismerna är de enda som måste göra det, ingen annan!

så det gick jag och gjorde, skrev först "engelska som andra språk"
när jag gjort hela testet så var det fel, journalismerna måste göra "engelska som första språk"

- helt seriöst så var provet väldigt enkelt för att vara det svåraste.
kändes lite konstigt, men så tänkte jag att kanske jag blivit så pass bättre i min engelska? men nja!

imorgon kl 14 får vi iallafall svaren!
behöver inte får godkänt direkt, om jag får IG på det, så kan jag bara inte läsa en speciell journalismklass.
men det fanns flera andra och välja på isåfall.

nu intar vi stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback