21 January.

såhär skoj har vi det i Santa Barbara.
sista bilden är egentligen inte klok, men benen till sängen rasade fan bara ihop, så vi bestämde att ta bort dom helt, för hälften av sängen stod upp, och nedtill låg ner på marken - så Carl kröp, vi andra lyfte! - JÄTTE BRA!
får jag säkert betala den skiten i slutet av terminen, fast benen sett ut som brutna ben enda sen jag kom!

inte nog med det, så gick min adapter sönder som sitter där, som tur är så har jag en till, behöver bara klippa lite i den, så jag får i alla sladdar ;)

ang internet så har de fortfarande inte kommit tillbaka, AS lame! 
har pratat med 3 jävla amerikanare hela eftermiddagen, den ena inkompitentare än den andra.
dom sa dom skulle komma nu ikväll (lördagkväll) men inte en själ har synts till.
fly förbannade var dom också, och sa att det SKA funka, men då hade jag väl fan inte ringt?!!!


så vi får väl se när de kommer, nån jävla själ ska nog dyka upp imorgon, måste har internet när skolan dra igång liksom! VIKTIGT som faaaaasen. - vi får väl se när vi får internet helt enkelt.

Igår vart det fest, och för första gången regnade det i Santa Barbara! - fan inte illa!

Jag har köpt alla mina böcker, för 100 dollar sammanlagt, WIHO! hört skräckexempel på 400 dollar för böcker.
så nu är man lagom fattig, men antar att det blir mycket så i första månaden! - 

förhoppningsvis får man en slant i födelsedagspresent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback