16/1.

ÄNTLIGEN funkar busskorten (de började idag) - det är även idag man blir fet, då man inte gå mer.
state street är en bit iväg så att säga! 

blev en rundtur med carl och emil, planerade spring break .. som troligtvis blir roadtrip.
San Diego - Grand Canyon - Las vegas - San Francisco - och Los angeles om vi hinner.
LA bor vi ju ändå en liten tågresa ifrån,
man lär hänga där endel, så vi ta de andra 4 alternativen först.

kvällen bestod av beerpong med folket, mycket roliga dialekter, jag som älskar norrländska ha haft roligt ikväll.
nu sitter jag och tess och kränger tårta och glo på vänner, klockan är snart 01:00 och jag har skola imorgon, 11-13, halv två dra tess och de med mig ner till tatueringstudion - det kommer inte blir någon gjord för min del nu, men se vad det kostar - vill ju ha en beatles-text på min arm, men efter sommaren kanske!

nejfan, nu får de vara nog med det här. - Nattinatt, imorgon är första "skoldagen"
vi får väl se hur den blir.

Kommentarer
Postat av: Malin

Späännande med första skoldagen, lycka till!!



Svar: Haha skönt att känna så, får se hur det känns när jag har träffat dem på riktigt så kanske vi kan lägga till varandra då eller nåt :)

2012-01-17 @ 19:53:04
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback