1 Januari 2012.

2012, is that the year?!
det är nu alla kommer tycka det är jätte kul och säga "vad fick du för julklappar IÅR?" .. "jag har inte duschat iår" - åh, så roligt!

mitt nyår firades in hemma hos syskonen Davey!
God mat, fina vänner, mycket skitsnack och många "har det så bra i usa".
det ska finnas en film när hela gänget börjar spela musik med köksinstrument osv - anton filmade.
ska se om jag kan få tag i den filmen! - alltid mys med musik.

när jakob blir full så blir han så jävla upprepande, låter som en papegoja på repeat. - fina vän!

Jag: jakob, du är så jävla jobbig!!
Jakob: är jag det?!! nej men malin, förlåt... är jag det?
Jag: Ja!
Jakob: men ... är jag verkligen det? är de så illa.
Jag: JAA!!!!!!! 
Jakob: men förlåt malin, så illa kan de inte vara?!!!!
Jag: DU TJATAR !!!!!

Nyårslöfte?!

- att får alla A i kurserna i USA - åtminstone jobbar för det!
- att börja träna !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback