Lucia!

så jävla trött på vissa beteende, så jävla trött på alla fjortisar här.
trött på människor, trött på svenskar i sb. 

just nu ikväll saknar jag anton så mycket, min finaste :( det gör ont överallt.
alla, verkligen alla borde ha en vän som han, men jag är glad han är min bästavän.
jag saknar kosken så jag dör, det gör ont att bara skriva jävla sms jämt, min bästa, som jag saknar dig, du anar inte! jag saknar håkansson och sofia, ååååh herregud, att ens försöka förklara går inte. 
jag saknar cajsa, som jag saknar den tjejen, jag saknar sofie, hennes skumma humor. 

jag saknar mina normala men samt så konstiga vänner.
ni anar inte hur jag längtar hem, (inte hem som i kallinge-hem) utan hem till där mina vänner är.
hem till världens finaste människor, hem till mina älskade. 

nu ska jag vänta på att kosken ätit upp sin frukost så hon kan svara på alla mina tusen sms.
mamma - de vore bra om vi kan skypa på fredagmorgon istället, runt 10. 
ska iväg imorgon rätt tidigt, så vet inte om jag hinner. vi får se helt enkelt.
vill inte riktigt prioritera skype nu, när det är sista dagarna med de fina människorna här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback