Social fast inte social

Slappat som en Gud idag med glass och soppor,
Just nu befinner jag mig på brezza, alla är stupfulla, men jag är nöjd med min cola.
är alldeles för otaggad för att vara med och skrika till beerpong, men alldeles för sällskapssjuk för att va hemma,
Kan ju lika väl ligga i Carls säng och leka med hans iPad och höra skriket precis utanför till vardagsrummet, mysigt och veta att dom alla är där ute på nåt sätt, men jag själv får slappa och knarkar nässpray och tabletter!!
Annars har ett bord krossats redan, kommer bilder på tokigheterna imorgon!!!
Skriver från ipaden just nu, så går inte sådär kung, ska fortsätta läsa lite ur Zlatan boken, som nu blir andra gången.
Sen vara sociaaaaaaaaal.
Åh nu kom Michaela in och kolla läget, så söta vänner, kommer in en gång i kvarten och fråga om jag vill ha nåt, fast de festar och ha kul, lyckligt lottad jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback