bli friiiissk!

halsen blir bättre, febern blir värre däremot, förkylningen har satt sig i öronen dessutom, obehagligt.
så jag sov ingenting inatt (alla andra sussar gott när de ha feber, utom jag) - så tog sovmorgon istället för onödig editing-klass, och louise väckte mig vid 12, för vi skulle på presskonferans idag för journalistiken.

försökte bara komma där ifrån, precis bredvid rummet där pressgrejen hölls, har dom en storbilds-tv där dom sände United mot City, och jag hörde hur alla skrek, när det var över springer jag till tvn, och då står klockan på 94 minuter redan, åh så besviken jag blev!

legat i soffan och slappat halva dagen, louise har pratat mig till döds, som vanligt, få be henne vara tyst lite då&då, innan hon prata ihjäl sig och mig för den delen.

louise sista dag i SB, imorgon åker hon tillbaka till philly.
nu intar vi lite läxor och starbucks! - sitter på tess dator nu, sjukt annorlunda, fast det är samma mac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback