AA-degree?

har pratat med en sk "studievägledare" idag.
om vad jag behöver plugga för en AA, - det är endel.
jag kommer få behöva plugga här två år från och med hösten, det visste jag redan.
så till hösten är planen att läsa två Journalistikklasser (sen är jag färdig med dom om jag vill) 
och Matte och Engelska - vilket man måste läsa för att få en AA-degree, oavsett hur bra man är.
The Channels (skoltidningen), Matte, Engelska och PhotoJournalism, och eftersom jag läser de två Journalistkurserna, så har jag ett certifikat redan klart från IBS, ifall jag hoppa av min AA, hade först inte tänkt läsa Photojournalism, för jag är så trött på foto, men hon sa jag vart tvungen för min Major.

det är lite bökigt och hänga med kanske, och som sagt, jag "hänger" ju inte upp mig på att jag måste stanna här i två år, utan jag börja lite smått med det nu bara!

ska dock välja en till kurs utöver de fyra, - Just denna terminen läser jag 12 Credits, vilket är minst.
till hösten blir det nog mer uppmot 15-18 Credits, kommer ju söka till Fotbollslaget, eller Tennislaget också.
- anyway, matte och eng-testen måste göras nu i April, så de ska jag fixa nästa vecka.

så helt plötsligt hade jag mycket och tänka på .... hujedamiggg.
- annars? livet rullar på, regnade hela natten och hela morgonen och regna nog snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback