ny aupair.

så idag matchade de med en ny aupair, en tjej från tjeckien.
som låter helt okej trevlig, uberdålig engelska, men sprallig och glad iallafall.
jag fick mail från henne innan, kunde knappt förstår ett ord.

"how are you? Conntact to you take me Cathy. I have a question, why you go to home? And can you write my your typical day in family?:)))"

Cathy sa till mig sen efteråt att "Ja, det blir nog inga djupa konversationer som du och jag brukar ha varje kväll"
och så såg hon ledsen ut, och jag blev ledsen, för kände jag ville stanna här, föralltid.
och mormorn sa igår att "jag tror cathy kommer bli väldigt ledsen när du åker, vi pratade om det igår"
- men jag har tänkt på om jag inte får mitt visum, så vad ska jag göra då? - jag kan alltid plugga, men denna tjeckiska tjejen åker faktiskt hem i september, och då kan ju jag alltid komma tillbaka typ 3 månader?
fast dom kanske inte vill ha tillbaka mig då? kanske känner att de räcker med mig i 3 månader?
vi får se, vi får seeeee! jag saknar dom redan.

och fyfan! jag tyckte det var mörkt på himlen för 15 minutersen, men nu är de full storm? kolsvart ute (klockan är halv 7) regna, blixtrar, åskar och huvet vaaad!

Det var allt för mig denna helgen! alan är hemma, så ska skitsnacka lite.
men vi hörs väl söndagkväll eller på måndag! HAAA DET SUPER I HELGEN! :)
(jag hoppas på superväder i london)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback