L-o-o-o-n-d-o-n.

London visar alltid sin bästa sida, med bra väder och otroligt varmt!
hade dock panik på morgonen då min mobil inte fungerade, teckningen stod och rullade hela tiden, så den var så gott som död! som tur var hade jag ju tagit tåget en timme tidigare, så kunde kila och möta upp maria på Euston, och så fick vi använda hennes mobil för att få tag på Matilda!


vad bestod dagen av? - shopping, jag köpte ett par sommarskor, då jag hade såna JÄVLA blåsor på fötterna.
och titta på big ben, london eye, picadilly, oxford street (inte att glömma - vi åkte till Hyde Park och klappade tama ekorrar) ... åkte hem till lägenheten och gjorde oss iordning, vilade fötterna dessutom, - vi drog sen och åt på Pizza ut, mitt på Leicester sqaure, och varannan grupp människor hade seriöst möhippa eller svensexa! vi drog vidare till en pub, till en nattklubb och ännu en nattklubb!
tills vi kände att fötterna inte ens orkade bära oss längre, (blev vi 89 år gamla där?) - yes!


vi däckade i säng runt 2-halv 3. aaaaaaaah det var som att vara i himlen, att kunna vila!
innan dess dock mötte vi många killar som försökte ragga in oss både här och där, tillslut orkade vi inte mer, så vi började snacka svenska med dom "jag förstår ingenting, vad säger du" - "eeh, what are you saying? no english?" - "nej ingen engelska alls"



på morgonen begav vi oss mot Swedish stoooore! vi kom inte bara till affären, vi kom till ett område bara svenskt, hästens säng, svenska kyrkan, pubar, resturanger, FOLK!!! det var så mycket svenskt folk att det blev tråkigt tillslut, men vi fick med oss lite smått och gott - djungelvrål, chokladpudding, lite såser, ostbågar och det TROR DET ELLER EJ, var allt jag köpte! (en festis också) .. jag kan snart gå på maxi hemma och dregla över allting iallafall.


'

sen vandrade vi mest runt? vi bad en kille måla av oss alla tre också, till roliga figurer!
inte alls så tokigt, matilda har orginalet hemma nu, så vi vänta förväntansfullt på kopierngen!

nu ska jag och mina fötter vila, åtav tusan, och äta lasagne till middag, sen sätta igång en bra film och äta ostbågar! JAAAA - imorgon åker mormorn hem, alan ha fixat min toasits, UNITED VANN MOT CHELSEA !!! det är så nära nu en ligatitel nuuuu! det är min nästsista vecka i England, så jag ska njutaaa! - och ungarna ska varje måndag nu vara hos deras kompisar, deras mamma (Cathys kompis) är en childmindreader typ, och hon behöver mer timmar för småbarn och tvillingar, så vi ska lämna dom hos henne 3 timmar varje måndagmorgon, - både för att dom behöver lära sig att vara ifrån oss, och sen efter 4-5 ggr, ska dom gå en&en. 
så dom kan lära sig att vara ifrån varandra! ... då är ju inte jag här, men imorgon ska bli intressant.

ha det kanon, det var en super helg i vackra london, troligtvis den sista också ... men det är ALLTID skönt att komma hem, hem till axminster, mitt hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

London var awsome och bilden är hel så jag ska försöka ta mig till london och göra en kopia sen en helg så skickar jag den sen så fort jag kan :D

2011-05-09 @ 20:37:25
Postat av: Matilda

London var awsome och bilden är hel så jag ska försöka ta mig till london och göra en kopia sen en helg så skickar jag den sen så fort jag kan :D

2011-05-09 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback