7 mars.

Alan: malin, tycker du vi är gamla?
jag: ja alltså jo.
alan: riktigt gamla?
jag: nejnej, men ändå gamla?

(efter 20 minuter ha jag tittat igenom deras fotoalbum när de backpackade i sydamerica)

Jag: på denna bilden ser du ju dubbelt så äldre ut, än nu!
cathy: jo men det gör du, du har mer skägg och så.
alan: vadå? det var ju 3 årsedan? ser jag äldre ut där?
jag: jaa.
alan: MEN DU TYCKER JU JAG ÄR GAMMAL NU OCKSÅ?!!! :'(
cathy: men min mamma tycker du är så ung och vacker iallafall.
alan: jaa klart som fan hon tycker, hon är ju fan över 100, för henne är ju alla unga.

- alan är inget super-fan av cathys föräldrar, haha!



det är måndag, ny arbetsvecka, jag ha dock bara 2 timmar att jobba mer idag - imorgon är en skön dag också.
sen är det mycket jobb, allt för att cathy ska kunna bli färdig med jobb, så jag kan vara lite ledig när fredrik kommer (:
- ikväll ska jag kolla upp alla tåg till manchester, hem, och fan vet allt.
det ser jävligt bökigt ut, förhoppningsvis förstår cathy allt och hitta bra priser, .. för biljetter till united - fullham är 99 procent säkert - annars får det blir en helg i London, we'll see.
vad fan som än händer, så befinner sig fredrik i axminster den 2 April (:

annars så? - jag saknar thailand och koh chang, trött på äckliga svenska turister som måste leva rikt där nere och inte vågar äta på de riktiga thairesturangerna, förstår inte varför alla ska äta på de dyra, och bo dyrt.
man få inte uppleva riktiga thailand då!!!!! - trångsynta svenskar. - thailand är ett paradis, och vi turister förstör det, nästa gång ska jag åka till en ö, där knappt en kotte befinner sig på.


- tycker även vi svenskar är jävligt oförskämda, och otacksamma!

kommer börja uppfostra människor när jag kommer hem!

OCH - jag känner för första gången att det ska bli mysigt att komma hem i maj.

att klarat av mitt mål på 3 månader, att ha en lägenhet att bo i, fira midsommar, äta svenska jordgubbar, förhoppningsvis få ett sommrjobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback