Lyckorus.

det är 15 grader ute, imorgon ska det blir 20 (vi ska till havet)
idag har jag suttit i tshirt ute med ungarna och solat ... medans dom letade efter nyckelpigor.


 

här bor jag, rena slottet i england!


Det var lite bilder från dagen det!
inte jag som lär ungarna räckar ut tungan ;) inte alls!
haha, ska skicka alla bilder till Alan nu och se vad jag lär hans barrrrrn!

Jag har lyckorus idag.
älskar england, älskar denna familjen, älskar vädret, älskar fotbollllll.
låt mig få bo här förallltid, i fotbollllleeeeeens laaaaand!
(även gjort en ny kategori: Premier League)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fotboll är det underbaraste som finns! Därför man bara måste bo i fotbollens land! :D

Okej, tack! Jag får söka lite på det och se vad jag hittar då! Jag går ju bara i ettan dock så det är ju två år kvar men det är ju alltid skönt att veta lite vad som finns! :)

Ja du ska till old trafford läste jag! måste vara fett! Fast.. Inget slår ju Emirates! United får se upp den 1maj! :D haha! :)

2011-03-23 @ 14:33:33
URL: http://juliamannersten.devote.se
Postat av: Hanna

Hahaha, när jag läst din kommentar på min blogg klickade jag aldrig på länken, vilket jag faktiskt alltid gör, sen såg jag på fb på sts sida att du skrivit där och jag tyckte jag kände igen namnet, sen ser jag att det är samma person!

Himla roligt, kul med en blogg från england, dom e sällsynta....

/Hanna

2011-03-23 @ 16:56:34
URL: http://hesakrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback