32 dagen.

dagen har varit fin.
lugna barn, lugn dag med 5-6 timmars jobb.
tvättat mina kläder, åt världens godaste pasta och såg på förhäxad med cathy.
cahty har kommit på något eget pasta recept med en sjukt krämig god sås, plus att den är stark.
jag ska ta med mig det till sverige och göra det all the time!

men nu är jag dödstrött, helt otroligt, ska flyga till sängen nu och hon är inte ens 11?
imorgon är nog segaste morgonen/eftermiddagen på hela veckan, slutar dock redan vid 4, så man får ju ser det positiva där.

har hittat en annan au pair rätt så i närheten (iaf så nära man kan komma) bara 40 minuter iväg.
får se om hon är normal eller inte! - tyskaaaarna finns överallt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback