Siesta !!!

hemkommen från Siesta.
4-5 dagar i tält, i strålande sol, fylla, mycket folk och jävligt mycket musik.
att tälta är INTE min grej, men dagarna och kvällarna var super fina! vi brände oss, allihopa.
åt skräpmat, pratade skit, drack gott och lyssnade på band halva kvällarna!

vilka alla band var minns jag inte, alla ha så krångliga namn, bästa för min del var nog The Sounds!

mycket händer på festivaler, allt behöver vi inte gå in på (; 
träffade Engla, fina tjejen jag träffade i Thailand och så träffade Johan, fina killen jag också träffade i Thailand.

guuuu så trött man är dock! - ska sova i 3 dagar nu, för sen är det dags för jobb.
och min snälla fluff hämtade upp mig vid stationen, bärde mina väskor och körde mig hem!
jag har en fantastiskt fin vän!

det verka som det blir stranden nu - lite mer sol.
och annars börja alla ta studenten nu, jag minns för ett årsen! - fina underbara student.
du är saknad, du kommer aldrig igen! men tankarna bär jag fan med mig överallt.
om man ändå fick ta studenten bara EN gång till - känna den kicken, hela veckan innan var ju galen!

bilder kommer när jag får dom från Saras kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback