26 Juni.

igårkväll drog vi till Puls. (vet inte om det är Pulz?)
var liveband, vi mötte upp fluff, jonte, hampus, angelica och robert.
var där fan till 3 på natten, gode min gud! träffade Miranda och Maria med, tjohooo! 
för att vara Ronneby så lyckades Puls en hel del.
det var dock litet, men det var jävla fräscht och mysigt liksom.


kom hem när det var ljust, kändes ju lite sådär alltså!
men vi hade kul åtminstone, och det är la huvudsaken!

IDAG ska jag slappa åtav bara fan, kommer bli jätte rastlös sen så lär väl spring iväg till någon levande själ.
- känns bra att tagit ut hela helgen på allt festande vi kunde åstadkommit, för nu ska jag jobba varenda helg till den 29 Juli. - jag fick det sämsta skiftet EVER under tosiahelgen! båda nätterna jobbar jag, super!!!! - ska se om nån jävel orka byta - eller om jag kan göra en deal med chefen, det bör går! haha

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: vad konstigt :o för mig ser det ut som innan

2011-06-26 @ 20:53:57
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: testa att trycka på F5 och se om det hjälper

2011-06-26 @ 21:36:32
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback