back to England?

fick världens längsta mail av familjen idag!
de ha varit på semester i Wales och inte kunnat svara på länge!
de börja med "We’d love to see you in August if you’re still able to make it!" och avsluta med "hope you still can come and speak soon :)"

jag vill så gärna åka dit, har en vecka ledigt i början på augusti .. men är så mycket annat som händer.
men samtidigt: när fan kan jag hälsa på nästa gång?! jag saknar dom så det gör ont liksom, och jag saknar England så jag dör! - är så kul och få uppdateringar också, om att flickorna växer så det knakar, och att Alan dra nåt dumt skämt! jag ska iallafall kika upp flygtider och se om det finns några bra mellan den 5-14 Augusti. - priset gör mig inte så mycket, tiderna är så jävla dumma! det är typ 5 på morgonen eller 23:00 på kvällen.

jag saknar ju min familj!

- mitt mail tillbaka är också utöver det vanliga.

"and I feel my english suuucks at the moment! haha, to tierd for this! but I guess you understand! (;

and btw: you know the freaking Irish guys (the twins?) from eurovision? they were here in Sweden, and the newspaper said "we love you so much, we can't stop loving the twins" - IT'S SAD!! cant understand how we can like that crap?! :P seriously?"

skönt och vara sig själv med en familj! man skriver lite som man själv vill, det är inte så noga!

hur kan man inte sakna dessa skönheter? mina små barn! mina älskade älskade!
Philippa och Grace <3 aaaaaaaawh, jag ska dit, jag måste dit! JAG SKAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback