sommaren är för kort.

det är Juli-månad! Juni försvann, den har gått fort, vilket är skönt! jag gillar att tiden springer iväg nu.
fram till den 29 Juli iallafall, då börja jag leva.
vi planera för livet allt som ska hända i Augusti och jag vetfan inte hur jag ska hinna med allt.

England kanske få blir uppskjutet lite, för vi dra till Dalarna i början på Augusti, bor i Lindvallen, steker runt bland dalmasarna och hitta oss goa killar med en härlig dialekt - lite hiking, lite paddling med kanot.
jo men visst lockar det? - så då får kanske England blir i mitten på Augusti, men då kan det också ha blivit så att jag fått extrajobb i 7 dagar på tarkett, och det känns ändås som man vill ha det liksom! - och då skulle jag egentligen åkt till Stockholm och hälsat på finaste vännnner! - NÄR SKA ALLT HINNAS MED?



så när fan ska England blir av? - tänk om jag börja plugga? då finns det ingen tid.
åker jag till Norge så finns det ju såklart tid innan dess ... alla svaren kommer den 15 Juli, jag får vänta tills dess!

det är väl kanske det som är så fint med livet? - att man inte vet nånting?
- däremot vill jag HELT andra planer än ovanstående tankar, men jag är inte ensam i de planerna och någon annan verka inte tror på mina idéer, det är ju trist men föreståligt - därför har man ju inget annat val än att planera in nytt! och det är det vi gör nu, rullar vidare mot nya äventyr.

nu ska jag till jobbet, sista eftermiddagen - förhoppningsvis kokar det inte där inne som det gjorde igår. - SNART ÄR DET HARRY POTTTTTTER PREMIÄÄÄÄR!!


Hur ska jag gå hem när allt är såhär?
Jag vet du kommer att se på mig sådär
Och säga "Vad har du gjort ikväll? Och vad har du bestämt?
Du sa du behövde tid, du hade tid"
Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
- du hade tid. - Lars Winnerbäck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback