snart avgörs höstens planer!

har haft 5 otroligt långa och sköna lediga dagar, men nu är dom över. (bara 12 jobbdagar kvar nu)
blir lite "tråkigt" och vara ledig när alla andra jobbar, hur fan överlever de som är arbetslösar? fyfan!

om 10 dagar kommer lönen med, fy så gott!
efter den 29 Juli, är jag ledig i typ 17 dagar, sen börja jag jobba igen! - bara 7 dagar dock, så 17 dagars ledigt blir super, och 8 av dom spenderas i finaste england såklart.

och imorgon och fredag är en stor dag, högskolebeskeden kommer.
där avgörs allting - om jag kan åka till USA och hälsa på, om jag kan backpacka i Australien nästa år.
om jag kan åka till England under hösten eller ta en spontanresa osv - annars blir det jag och skolbänken!
jag tror det dock inte - för det är väldigt svåra skolor jag har sökt, men vi får se!
- har ju även sökt distanskurser, där hoppas jag att jag får en åtminstone! - men jaaaa, ni ska få veta hur mitt kommande år ser ut när jag själv får veta det .. Sverige, Norge, USA, Australien, England? det är två stora dagar.

vi hörs med besked - nu är det Sverige - Japan! det kommer nog inteeee gå vägen. jobbar nog fan på finalen iallafall, inte super skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback