Segling och grillning.

idag har det seglats! - var ju super väder på dagen så vi cabbade ner min bil.
jakob hade köpt bullar och grejer, sen seglade vi iväg .. 

- "ska du har nån hjälp jakob?"
- "nej, det blir nog bäst om du sitter där du är ;)"


haha, blev mest förbannad på barbord, stybord, stamp? - Vänster, höger, REP funkar alldeles utmärkt?
men det var fint, tills regnet kom - men då kröp vi under "däck" eller taket som jag sa, och fikade.
kom också på att min bil var utan tak? men tänkte att regna det såhär så klara den sig nog!

vi var väl ute i 3-4 timmar åtminstone, och när vi kommer hem har jakobs pappa tatt upp taket på bilen!
så himla fint! - nu kan jag också vika segel, TJOHO!


nu har jag väl 15 minuter på mig att äta och fixa mig, vi ska hem till Viktor och grillar ikväll!
blir finnemang detta! - nu verka det dock som det ska ösa ner? jävla väder.
tur man inte ska till tosia ikväll, blir imorgon istället.

och för alla er som inte är blekingebor och inte vet vad tosia är, så är det "tosiabonnadan" - det säger allt.
alla vi bönder super as full en hel helg, andra helgen i Juli varje år ;) är en av sveriges största marknader och den innehåller väl allt, INKLUSIV en jävla massa fjortisar, så jag undviker helst att vara där båda dagarna!

jag har t.om bilder från dagen, de är på jakobs kamera så de kommer när de kommer helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sara

hm.. vad knepigt. nu ser jag itne din header ;o

2011-07-08 @ 22:35:08
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: jag har ingen aning. men om du vill kan jag titta i koderna nåndag och se om det råkat bli nå fel där,

2011-07-09 @ 12:45:49
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback