July 6th.

först och främst: 89:de minuten av Sverige - USA, ska detta gå vägen eller vad händer?
sure, ett straffmål och det andra var turmål! men Sverige spelar as dåligt, och USA som annars spelar som gudar skiter det helt just nu. - gå vi mot Norge i kvarten? (nu var det mål också men bortdömd till en felaktig offside)

jobbet idag bara sprang iväg, känns ibland som någon ställer fram klockan ett par timmar - men det är bra det!
köpte en så jävla bra bok igår också "varför gråter inte emma?" - ni vet morden i Arboga, när hon tysken sprang ner och mördade Saga och Max och nästan mamman också, men hon överlevde! - så grymt bra, men tragisk såklart.

har så ont i ryggen nu med att jag kan döda någon - vet att jag gnäller om det var och varannan vecka.
men det går ju inte över? ska ringa lite samtal imorgon och boka in tider till vad vet allt.

Sverige vann btw, jävligt otippat.
- nu ska jag krypa ner och sova i hundra år, sista dagen imogon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja du har rätt :) Nu ska jag ge dem några dagar, så får jag se vad som händer :)

2011-07-06 @ 23:05:54
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback