Harry Potter's sista film !!

Harry potter var otroligt fint, sorgligt, vackert, bra, underbart med ett litet dåligt slut bara.
(jag tyckte det var ett dåligt slut) - vissa älskade de - jag hade fixat det bättre ;) haha!
men absolut sevärd, men man bör nog se alla filmer innan.
var en kille som detta var hans första film? känns ändås som man inte kommer förstår något då.
för var mycket ihopblandat från alla filmer som man nu förstod varför det hände och sådääär.
FINT VAR DET IALLAFALL OCH BÖR SES!!

om en halvtimme ska jag rusa till jobbet, ska lyssna på tjejernas bronsmatch på radion också!
den får ni iccckee missa, 17:30!

jag rösta för 40 grader och strålande sol på måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag! tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback