fest och dötid!

spenderade min kväll hos Hugo innan nattskiftet började (började lite senare, slutade lite tidigare)
vart lite trist att lämna sådär mitt i, men vi hade skoj så länge det varade!

jobbade 4 timmar inatt, knappt det - tror jag satt och lyssnade på musik, löste korsord och drack cola halva natten.
denna helgen visste vi alla skulle bli jävligt dryg, för det var bara jag och 4 till som jobbade (av 1500 anställda ungefär) pengarna bara ruuuuullade in, och vi hade inte ett skit och göra - så runt 3-4 sket jag i det och drog hem och sov istället - inatt blir det lika segt, så ska ta med mig datorn och lite nya tidningar.

ska se hur det gick för mina pojkar igårkväll, fick fyllesms halva natten av Derry och Jakob.
Jakob kunde inte stava och det var as konstigt och läsa, medans derry skickade känsliga sms! 
mina fina vänner "kom hit efter du jobbbbbbaat baby!!!!" - dom fick klara sig utan mig!

idag är det tråkigt väder, grått och trist! jag hade hoppats på strålande sol och mycket bad!
(måste bli bättre med kameran)

jag gav precis upp, och det kändes konstigt nog riktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack så mycket!! Det kan behövas, är galet nervös :)))



kram

2011-07-03 @ 17:27:08
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback