Happy new year.

snodde den här från Tinde, .. tänkte jag kunde blogga lite och även säga att UNITED VANN dagens match!
tänk att inte förlorat sen april förra året (2010 alltså) .. känns ju knasigt att det är 2011 redan.
men det sägs ju att som man inleder året, så ska det även fortsätta? ;)

min nyår var finnemang, lugn och mysig, god mat, en fredrik, mycket raketer och spel.
fredrik var krasslig och han har i sin tur smittat mig! men det gå inte nöd på oss (iaf inte på mig)
man få bara slöa ner lite, vill inte sitta död på ett flyg (:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tog studenten (y) och flyttade till ameeeerika
2. Höll du några av dina nyårslöften? aldrig haft löften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej!
4. Dog någon som stod dig nära? inte en kotte där heller.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, England, USA och Irland.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja en thailandresa saknade jag 2010.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? framförallt 11 Juni, studenten!
och 23 augusti då jag lämnade sverige för USA.
8. Vad var din största framgång 2010? att jag reste själv till ett annat land, till en helt annan familj, att ta hand om andras barn och hela den biten, att träffa helt nya människor från andra länder och att inse vilka som verkligen finns kvar när man åker iväg sådär.
9. Största misstaget? Det finns endel.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, lite krasslig nu, men det är väl alla känns de som (:
11. Bästa köpet? thailandresan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? resor åtav bara fan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Studenten!!! helt klart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Studentlåter och skit.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare, aaaabsolut.
16. Vad önskar du att du gjort mer? hard to say! inget tror jag.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? inte mycket där heller.
18. Hur tillbringar du julen? hos farmor med släkt! 
19. Blev du kär i år? Nej de blev jag inte, är redan.
20. Favoritprogram på TV? titta knappt på tv (förutom mina boxar), enda är isf fotboll, så det får väl bli Premie leauge matcher.
21. Bästa boken du läste i år? 14 år till salu.
22. Största musikaliska upptäckten? Phil Collins!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns inte, så länge sen jag fyllde år, men datorn ifs? fick jag väl då.
25. Något du önskade dig men inte fick? tror jag inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var hemma!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej tror inte de, klart att hamna i en kanon familj och fått spendera min tid i Chicago, men då kan jag inte göra allt annat jag vill göra!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? som vanligt, mjuk och skön!
29. Vad fick dig att må bra? Mycket, en bra student, bra med pengar i sommarjobbet, fin sommar, New york, Chicago osv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ååhå, dont know, han i OC är ju så snygg, han som kör ihjäl Marissa.
31. Vem saknade du? inte en kotte (:
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, alla i USA .. alla mina tyskar vänner, alla fina svenska vänner, en fransyska, en sydafrikan, en brasilianare och en riktigt go österrikare.
det är otroligt svårt, men varenda människa ifrån min tid i USA kommer in på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback