dessa ryssar!

ryssarna har nere ar sa himla roliga.
det ar oftast gubbar, ibland 30aringar som ar har.
de har speedos, linne med hal i, natlinne (inte nattlinne, utan med tva prickar over)
alla har badmossa, spela ingen roll om de har har eller inte .. sa ga de runt.
och idag nar jag ar nere och gotta mig i havet, ser jag tva ryssar stalla sig upp, dra in speedosrna i roven, tills det blir string och lagger sig ner, haha!!!! killar ska fan inte ha string-branna!!!!

och otrevliga, manga komipsar till jocke har svenska resturanger/pubar, dar vi sitter.
in kommer da ryssarna med ol de kopt fran 7eleven? haha, och mat nagon annanstans, bara for att sitta dar.
sa javla pinsamt, ingen skam alls.

pa chi chet dar vi bor ar de ratt blandat, svenskar, MYCKET ryssar, lite britter och tyskar.
lika dant pa Kai Bae, nar vi sen var inne pa White Sand, det var BARA svenskar, barnfamiljer trycktes pa en. helt otroligt, sist jag var har nere (5 arsedan) var det mycket svenskar, men inte allllls sahar.

En middag far man for 8 kronor.
En Massage for en timme far man for 40 kronor.
En Ol far man for 10 kronor
Vatten for 3 kronor, lika sa cola.
Bensin till mopeden (fulltank) ga pa 15 kronor.

lite priser man slosar har nere.
min pannkak-banan-grej kostar runt 10!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback