BRÄNNA!

finally!
jag har börjat blir brun, thank gooood!
men jag är inte smart dock, jag har ju bytt bikini, en helt ny form, innan hade jag en sån V-formad grej.
nu har jag en sån bredgrej istället, IAF så var jag ju kritvit på den Vformade sidan på bröstet, och när jag bytte bikini glömde jag ju smörja in mig där, så nu har jag bränt mig som faaan, ser inte klokt ut, haha!
nåväl, smällar man får ta, körde med Coccosolja också, så huden börja fräta lite!
andra icke-smarta saken - har glömt sola baksidan av kroppen, haha! ska pressa sönder hela den sidan imorgon!

Its friday, nästsista! huvva tragiskt.
men de känns alltid som fredagar/lördagar här, man vet aldrig vilken dag det ääär.
folk börja röra sig hemåt nu, imorgon åker Patricia, och ett par till åker på måndag.
Men så är det, hej och farväl typ.

nu ska jag och min bränna gå och skypa lite och sen ta mig en pannkaka kanske!
HA EN FIN HEEEELG!
jag tog massage igår btw, guuuud vad skönt, fundera på fotmassage ikväll, heheh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback