birthday today?

om en vecka ha jag landat.
fråga mig inte varför jag skriver att jag snart ska hem hela tiden.
jag vill inte ens hem? tror endel ångest och panik ligger bakom, SLUTA TÄNK!!!
men har börjat tänka att det är så kort till England, så jag slipper ronneby så länge åtminstone :P

badat som ett as idag, och solat.
alla hade missuppfattat att jag fyllde år idag, så när jag kommer till Cafet, så stå 15 personer upp och ska sjunga, och jag häver ut mig att det är imorgon, haha! (hade varit pinsamt om de sjöng och jag efteråt säger att det är imorgon)
och Nan som hade lärt sig säga Grattis på födelsedagen och allt på svenska, haha! hon får komma ihåg de tills imorgon.
själv fyller hon dagen efter vi åker, så vi fira väl henne då också, 19 ååååår, säkert nåt skoj som händer i thailändsktväg tror jag då ... Nan jobba här på Cafet, hon lär mig allll thai hon bara kan, och vi lär henne all svenska och engelska vi bara orka! haha. jag kan enhel del nu, sånt som behövs liksom.

jocke och jag ska iaf och äta lite dyrt (dyrt = en vanlig svensk middag ute) imorgon på ett buffallooo steakhouse, och sen vetifasen.
ta de luuuugnt, får ju tigrarna på måndag ist, så blir en födelsedag då istället.
så ja om 3 timmar är man 20 jävlar år ... thai-tid, ett par timmar kvar i sverige, och ännu fler om jag hade varit i USA, haha!

Kommentarer
Postat av: björn ottosson

Grattis Malin hoppas du får en bra dag. ha det gott och hälsa lillebror

2011-01-26 @ 07:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback