20 yeaaaars old!

Ja, då var man 20.
första gången jag fira utan snö och slask, kanon.
dagen har bestått av strandhäng med familjen jonasson, fick lite presenter.
filmhäng hemma hos Engla, fick se hangover, har ju missat den filmen, sjukt kuul.
kommer till Cafet, och så har Nan köpt present till mig, hon som jobba här, alltså hon är så söt.
fick en scarfs och en thai-brosch, så himla fin!

får ta foto på det sen!!
tänk att jag känt dessa fina människor i 3 veckor och jag få presenter?
Nan fyller år dagen jag åker hem, så jag får ge henne nåt på lördag innan vi far till Bangkok :)

ikväll ska vi till white sand och äta, sen blir det lite firande, skulle jag tror.
har inte träffat jocke ännu? haha, får se vart han tagit vägen.
men det ha varit en sköööön och fin födelsedag!

och justja, varför är de flesta tyskar så jävla tröga? jag ääälskar mina tyska vänner, men smarta kan man inte kalla dom för ... säger man till en svensk att man ska till thailand, så säger alla "jahaa, fan vad skönt med värme" eller "fan vad kul!!!" .. men alla mina tyskar vänner har frågat mig, varför och HUR jag åker till thailand?
huuuur?! . jo jag tog en båt? .. och varför? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback