one week to Christmas.

och så var det helg igen, inte för att jag känner skillnaden direkt.
alla mina dagar ser ju ungefär detsamma ut - men det är en vecka kvar till Julafton åtminstone.
det är 4-5 veckor kvar till jag fyller den tråkigaste åldern i svensk-historia ... 21 år gammal.
däremot den roligaste åldern som skapats i amerikansk historia - 21 är sveriges 18. 
så ska man fylla 21, kan man ju lika väl göra det där det har någon betydelse ... t.ex i Las vegas?

såg sherlook holmes igår - älskar den filmen, både första och andra.
tycker de är så otroligt häftigt gjorda och så fantasifulla! - högsta betyg!

nu ska vi på Julbord - åt så gott .. hoppas jag! Jansson och köttbullar, då är jag nöjd.
saknar prata engelska - så ska nog göra mitt nästa inlägg i det, åh skoj!


- "the farther backward you can look, the farther forward you wil see - Winston churchill"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback