5 Augusti.

dagen har bestått av "nöjesfält" för småbarn - alltså inte mycket karuseller.
men de fetaste lekparkerna ni kan hitta, modelltåg som man kan åka, clowner, trollerimänniskor, ansiktsmålning.
Ja men hela kalaset helt enkelt!

jag har ju snott alans filmkamera så ska slänga in lite bilder på allt senare, ett par filmklipp också.
annars så har ju alan kommit hem idag.

Jag: men hej braten!
Alan: duuu förlåt, jag sa ju att jag köpt en Ipad igår? det var en IPAD 2 !!!!! 
Jag: åååååh!
Alan: avis?
Alan: du förresten, jag hittade en app på den som gjorde så att hörde man en låt i affären tex, så kan den lyssna av låten och så kommer rätt låttext och allting upp!!!
Jag: ja grattis, välkommen till 2011, den appen är rätt gammal.
Alan: jo men sen är väl jag gammal?
Jag: jo visst fan är du det.
Alan: iallafall är jag inte ful ..............

det var hans sätt att säga välkommen tillbaka! - Jag gillar't.
ikväll blir det spicy pasta och någon bra film!
imorgon ska Heather och Tony komma över för mat och skitsnack och på tisdag kommer Mim, Juletta, Beth och Charlotte över för film och pizza! - det blir en bra vecka det här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback