Tescooo! <3

fick mail idag från australien - dom ska åka iväg och fira påsken vid havet, sola och bada!
mja låter inte lite gött!


men jag är ledig, så jag är nöjd jag också! samt att det blir nog stranden i helgen.
och plymouth igen på Söndag, troligtvis iallafall! 
nya harry potter filmen kom med tesco idag, så den ska jag sno åt mig och kika på!

Cathy: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH !!!! vi kan få harry potter filmen till imorgon med tesco om vi vill !!!!!!!
Jag: neeej?!!!
Cathy: JO!! jag beställer, vill du ha en egen? ska jag ta en till dig?!!!
Jag: NICEE !!! men det räcker med en!

det är lite små mysigt att skypa med folk där hemma, för ni verka ju inte ha det grönt alls, lite vitsippor osv kanske? och lite knoppar (; men det hade vi liksom i början på mars här, HEHEHEHE!
så våren börjar i Mars här, och nu har allt varit utslaget sen första april nästan, ljuuuuvligt!
så jag kommer väl lagom hem tills allt är grönt och vaaackeeeert, och lämna igen när det börja bli tråkigt och trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback