sommarjobb - check!

ringde marie på tarkett idag (mitt gamla sommarjobb) hon är då huvudansvarig för all personal.
och när jag pratade med Dan i mars, så sa han no problems! (min chef) - men nu har jag hört att ALLA ha redan fått brev hem, utom jag, så jag började få panik.

Jag: hej! jag heter malin ottosson, och jag tänkte bara höra om jag har jobb hos er i sommar.
Marie: heeeej malin! jadå, Dan kom med listan igår, och sa jag var tvungen att skicka brev till dig! men jag ha varit sjuk, så jag har inte hunnit det bara!

yeaaay! jag behövde inte ens säga att Dan var min chef, för hon hade redan sätt mitt namn på "prioteringslistan"
så nu är jag lycklig, sa till henne att skicka brev eller mail, då jag inte är i sverige och inte kan nås på telefon.
nu hoppas jag bara det jävla brevet kommer SNART för jag behöver verkligen se när drogtestet osv ska vara inlämnat! så jag isåfall kan veta om jag ska boka om min jävla resa eller inte.
men det är självklart att Dan är segast med den listan, såklart! (;

Det blir plymouth på fredag, och snälla Alan kör mig dit, och hämta mig - i utbytte med att jag bär en jävla soffa nedför en trappa från lägenheten! haha GÄRNA FÖR MIG! jag slipper ju betala tågen.
sen den 7-8 maj åker jag och maria (ronnebybor) in till London, bor i lägenheten, turista! träffa Matilda!
blir mysssssssigt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback