pl-biljetter, flygbiljetter, pengar tillbaka från banken!

igår snodde min bank sådär 1000 kronor ifrån mitt konto? helt ovetandes.
idag när jag kikade var dom tillbaka - förstår ingenting, men jag är nöjd!

den 7 Maj ska vi ju som sagt in till London, jag kan fixa biljetter till West Ham - Blackburn Rovers.
det vore super skoj om alla ville gå på de och villiga att betala det lilla pris det faktiskt är, 37 pund!
vi får väl se, jag vill gärna se, då det troligtvis kan bli min sista, satt och kikade på CL finalen som går i London.
det var inga 37 pund där, utan 1,200 pund .. yes, runt 12.000 kronor för EN biljett.
om jag såg fel, det vet jag inte, men det gjorde ont i hjärtat att se priset.

börja känna mig aning stressad över flygbiljetten, cathy vill att jag gärna stanna till den 8 Juni.
gärna jag också, men jag måste få veta när drogtestet och allting är först innan vi kan bestämma.
men vi behöver bestämma flygbiljetten SNART, innan det är försent. - stressstresssss!

varför har folk hemlängtan så mycket över påsken och valborg? förstår inte.
så mycket fira vi ju inte det? okej med julafton, troligtvis hade jag inte ens saknat det, däremot hade jag saknat ihjäl mig efter midsommar, det hade nog varit min hemlängtan, men valborg?



alltså, om jag ladda upp bilden efter all text, så kan inte jag centera den? fan är felet.

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: är det verkligen så ? :D

2011-04-28 @ 20:49:10
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Okej :D vad bra :D Du har gjort min dåliga dag bra :D

Och jag måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg. Du skriver så bra och de är så roligt att läsa vad som händer i din vardag :)

2011-04-28 @ 20:59:28
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Ja jag känner jag vill prata med nån nu :/har inte haft nån på snart 2 veckoroch dåkänns det lite dåligt :/



Men älskar att läsa om roliga samtal du har med dina värdeföräldrar :D

2011-04-28 @ 21:16:30
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback