kommer sakna mina tvillingar!

Philippa: MAAAALIN !!! MAAALIN MAALIN!!!
Jag: philippaaaa philippaaaa philippaaa!!!!! What is it?
Philippa: COME HERE MALIN !!! COME HERE !!!!

(jag stod i köket och fixade, medans dom lekte ute, då philippa skriker - när jag kommer dit har hon satt sig på pottan själv och gjort alla sina behov!)


- det är så fint nu när det är varmt ute, man kan lämna ungarna på trädgården, medans jag fixa med disk eller min egen tvätt osv, hur praktiskt är inte det liksom? direkt nån skriker eller någon börja gnälla så sticker man bara ut huvudet genom dörren och kolla läget.
det konstigaste är att på bara denna helgen har dom redan lärt sig många nya ord och vuxit.
jag blir mörkrädd så fort dom växer
- speciellt i språket och alla meningar dom säger, dom sa ingenting när jag kom nästan !!!

varje gång någon mat är varm så säger jag till att dom måste blåsa först, och idag kom jag in med min mat.

Grace:
malin!! du måste blåsa först, det är varmt.
Jag: okej (blåser)
Grace: okey, good!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Härligaste ungarna jag träffat!! Saknar dem redan :P Saknar dig också sötnos <333

2011-04-11 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback