fotboll !!

igår hade jag satt igång Real Madrid mot Barcelona matchen!
eftersom cathy var ute i köket och härjade med maten, så tänkte jag lugna mig lite med det först.
cathy hatar fotboll, så känns inte så skoj att sitta och se hela 90 minuter, även om hon jätte gärna titta bara för jag gillar de .. men iallafall så kommer cathy in, hon tror att jag sitter och vänta på att hon ska välja kanal.
så hon ta fjärrkontrolen medans jag VRÅLSTIRRA på henne.

Cathy (titta oskydligt på mig) ... oj, men gud förlåt, är det fotboll? tittar vi på detta?
Jag: alltså, bara en liten stund ..... 
Cathy: åh, vilken blick jag fick, lika bra att lägga tillbaka fjärrkontrolen. (och gapskratta)
Jag: jag trodde du skämtade först, slå över mitt i fotbollen! 
Cathy: så jaha, vilka heja vi på då? -vilka är snyggingarna i randiga tröjor?
Jag: det är barca .. men vi heja på real, då det nog blir lättare för united att slå dom, om dom får mötas.

- vilken kväll, vi slog över efter 10 minuter .. det blev ju krig i halvlek, så det gillade vi! (y)
jag ska bara jobba två timmar i eftermiddag, sen kommer alan hem! - fint.
men jag är så himla trött nu, så tror jag ska snooooozzaa lite! - vi ska in till axminster sen, så då kommer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback