2 months.

fira 2 manader i england - en kvar .... kanns som igar da jag skrev "nu aker jag"
its going a little bit to fast! - med engleskt uttal.

bra vecka framfor, ledig fredag, lordag, sondag och mandag - pask!
samt inte mycket att jobba imorgon till torsdag, da cathy har lite och gora!

kan kora lite olika ord pa saker och ting har, som jag fatt lara mig.
Engelska - Svenska - Amerikanska

Bin - soptunna - garbage.
Litter - skräp - garbage.
Pants - underklader - underwear.
Trousers - byxor - Pants
biscuite - Kakor - Cookie
Loo - toalett - bathroom
Nappy - bloja - Diaper
Chips - pommes - fries
torch - ficklampa - flashligt

detta ar dom storsta forandringarna jag fatt gora ... Nappy speciellt! aldrig hort ordet innan, inte Litter heller.

Kommentarer
Postat av: jenny bysell

litter är väl amerikanska? :D har iallafall hört amerikaner säga det :)

2011-04-17 @ 21:44:43
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: jenny bysell

litter står med i min amerikanska ordbok :)

2011-04-18 @ 08:47:47
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback