hela helgen!

tänkte jag kunde köra hela helgen i en rekordfart här, med bilder och lagom mycket text.

spenderade fredagen med mina fina tyskar vänner, på Red Robin.
ser ni den milkshaken? DEN VAR SÅ GOD!



på lördagen bar det av, SIX FLAGS!







lite bilder från Six flags, vi tog mer bilder med Evelinas kamera, så när hon laddat upp dom,
kanske det dyker upp lite fler på hela högen, (vi var fler än bilderna visar)



nu är vi i Chicago, vi mötte upp Emelie.











jag älskar Chicago, as you can seeeee.
har köpt Chicago tröja också!
hur länge jag än kommer att stanna här, så kommer jag alltid älska detta ställe.
och alla vänner jag redan skaffat mig, bara dessa 2 veckor är världens minne för livet.



21:00 kom jag hem från Chicago, snackade med min värdmamma som var glad ändå.
21:15 kom mina fina tyska vänner och plockade upp mig.
vi drog hem till maggie (höger), såg på skräckfilm, skrek och åt popcorn.
- dessa två kommer jag sakna, vi ses nästintill varje dag, och vi ha redan planerat resor till Tyskland och dom till Sverige när dom kommer hem igen! skypesamtal är ett måste när jag åkt hem.

Nu är det morgon hos er, och måndag, hos mig är det natt och jag är ledig imorgon.
LABOR DAY! - typ sveriges första maj.

Kommentarer
Postat av: Emelie L

Härligt att se att bönan i Millenium park står stadigt! Och det är fint att se att du trivs i Chicago åtminstone. Fast det är nog rätt svårt att inte gilla Chicago förstås...

2010-09-06 @ 11:08:18
URL: http://travelingseoul.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback