7 september.

Polisen var här idag, eller mer psykolog-poliser i kostym osv.
jag skulle förklara allting som hände igen! - det slutade med att vi ritade för att jag inte kunde vad gatorna hette.
och det slutade med att vi pratade om Manchester United, och att Rooney spelar där, hur kallt det är i Sverige på vintern och vad jag ska göra när jag kommer hem igen .. och så får jag höra från polisen att jag prata bättre engelska än hälften på hans jobb gör (; det gillas att höra!

men vill försöka att prata med min värdmamma ikväll, så jag kan börja kika på biljetter hem.
och kanske boka dom också osv, börja bli jävligt segt att inte veta.

jag ha kommit på vad som är VÄRST med Usa, det är deras jävla lunch.
till lunch vad har man då i sverige? - jo någon lättare måltid, pyttipanna, kanske en toast? man har iaf mer en måltid.
vad har man till lunch i usa? - jo man ta en snickers, kanske en bulle, en brownie och så får det hålla i sig tills man äter middag runt 7 tiden .. och då trillar Lunchen in, min värdfamilj har alltid fräsch mat, gärna det som min värdpappa odla själv, men det är mest luncher, inga stora måltider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback