In Sweden.

allt gick i tid denna gången.
i dublin glömde jag även en julkula som mamma skulle ha, som jag bärt på och tjatat på alla att inte gå in i.
skoj (; när jag kom ut till flygplatsen skulle jag ta tåget över till Svågestorp och möta upp fredrik, men då stod han på flygplatsen och väntade ist, det var fint.
det blev ikea, köttbullar och ny kudde.

det känns skumt, jag kan inte sluta tänka på att livet där borta fortsätter utan mig och vad vännerna gör nu.
men jag vet att allt jag ville när jag satt där var att komma bort därifrån, vännerna få jag se snart igen! (:

mamma hade köpt blommor, raggsockar, ny filt, godis och chocklad till mig.
RAGGSOCKAR! <3 hon känner mig den där.

nu ska jag sticka bort till fredrik, ska köra kopplingsbil för första gången på länge, plus en liten bil.

NU BÖRJA MINA NYA ÄVENTYR !!!
- ingen övervikt btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback