bra söndag, mycket brauu!

BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!! vill se ensam hemma, och skivan är HELT JÄVLA BORTA!!
Nån får fan köpa den till mig, bara att lägga den framför trappan här, taaack!

så kvällen blev att sara (kosken) kom hit och så drog vi ut till Emma.
när man tror att man inte kan komma längre, så kör man LIIITE till.

hade med oss kebab, lilla sjöjungfrun, läsk och en till skräckfilm.
och jag ha redan ett FETT sår i läppen, som jag biter upp varje gång, ni vet? alltid när man har en blåsa/sår i munnen så biter man ju där hela tiden, och nu när vi satt hos emma bet jag till så hårt att jag gallskrek och ville seriöst gråta, aldrig varit med om en sån smärta förr, började t.o.m blöda i hela truten.

nu är ja hemma iallafall, dödstrött - ska kolla på fotbollseuropa först, blir nog mycket snack om Malmö FF som vann allsvenskan - fan vad patrik ekvall är dryg btw. (alltid varit, men måste han jämt vara vara SÅ tråkig?)

united vann, arsenal förlorade, liverpool vann, chelsea förlorade - det GÅ BRAAA NUU!
- har precis avslutat ett krånglig-skype-samtal med fluff, som försökt lära mig det här jävla serier/film sidan
och nu äntligen funkar de, satt säkert en timme igår och fattade ingenting, men nu kan jag se alla serier och filmer i heeeela världen (nästintill) - allt nytt åtminstone (:
.. ladda ner hit och dit, installera allt hit och dit, fan jobbigt.

SÅ MOOOT Big bang theory säsong 4 och viiiidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback